keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Keväistä!


Mun tän hetkiset ylpeyden aiheet kotona! :) En oo mikään viherpeukalo ollenkaan, mutta orkideat on mun juttuni. Ne on välillä ilman kukkia kauan ja muut sanoo mulle et heitä nyt jo pois et kuolleita ne on kumminkin, mut kun kerran viikossa jaksaa niitä hoidella niin aina ne kukat alkaa kukkiin uudelleen ja uudelleen. Tällä hetkellä on tosiaan meidän neljästä orkideasta kolme, jotka ovat kukassa.




Mun mielestä orkidea on yksi kauneimmista kukista! <3 Ootteko te viherpeukaloita? Ja mistä kukista itse tykkäätte? Orkideojen lisäksi mun lemppareita esim. pionit ja tietty ruusut. Myös tulppaanit on tosi kauniita keväisin. Kääk. Ihania kukkia on niin paljon!

1 kommentti:

  1. Kyllä on upeita kukkia! Hyvä, että jaksat olla kärsivällinen orkideojen kanssa.

    VastaaPoista